Oldalak


 A MAGZAT IMÁJA

Szíved alatt, szépen kérlek,
Édesanyám, ne öljél meg!
Az öledben fészket leltem,
Isten adta hozzá lelkem.
Nagy a világ, elférek;
ne pusztuljak, mint a féreg.

Szíved alatt, szépen kérlek,
Édesanyám, ne öljél meg!
Értem egyszer esküt mondtál,
 tanúsítja a szent oltár.
Ha esküdhöz hűtlen lennél,
 megvádollak az Istennél.
Szíved alatt, szépen kérlek,
Édesanyám, ne öljél meg!

Én is keresztvízre vágyom,
ne vedd el a mennyországom!
Ha irgalmas lennél hozzám,
 imádat imádkoznám!
Szíved alatt, szépen kérlek,
Édesanyám, ne öljél meg!

Édesanyád is várt téged,
ringatott, ölelt és védett.
Tőled én is ezt esengem,
szeress, tűrj meg engem.
Szíved alatt, szépen kérlek,
Édesanyám, ne öljél meg!

Tarts meg örökre magadnál,
ha szíved alá fogadtál.
Érzem, mint dobog felettem,
aminek a foglya lettem.
Szíved alatt, szépen kérlek,
Édesanyám, ne öljél meg!

Ne szálljon, mint örök átok,
foganásom perce rátok.
Érzed? Én már élek benned;
tudd meg, anyámmá kell lenned.
Szíved alatt, szépen kérlek,
 Édesanyám, ne öljél meg!

Ha eldobnál, ki szeretne,
ki borulna a szívedre?
Napot-órát nem számítva,
betegségben ki ápolna?
Szíved alatt, szépen kérlek,
 Édesanyám, ne öljél meg!

Várja jöttöm egy őrangyal,
 Isten küldte szent paranccsal.
Kiterjesztve védő szárnya,
 jaj, ha rám hiába várna!
Hívtál, jöttem; vártál, lettem;
legyünk egyek most már ketten!

Istennek már megköszöntem,
hogy itt vagyok az öledben.
Szíved minden dobbanása,
közelebb hoz a világra.
Édesanyám, ne öljél meg!

Hadd örüljek látva téged.
Ajkadról vett imádságban,
életemért szíved áldjam.
Drága léted hadd kísérjen itt,
a Földön s fönn az égben.

Forrás ~ Internet